21.07.2010 г.

Първата чанта



Беше преди няколко години,видях текстилни чанти,нямах възможност да си купя,а моя приятелка ме подсети,че бих могла да създам нещо свое.Съвсем,съвсем в началото бях,използвах обикновен плат(беше време за носене на цветни щампи,което още си е ,де!),който импрегнирах,дръжката и подплатата са капитонирани с вата,даже остана парче плат за блузка.Нея я скъсах от носене,платът е тънък и удобен за лято.Чантата:ето я !След което си уших една от дънкови парчета и тогава познати,колежки и пр.ми поръчваха за тях.Необяснимо защо,не снимах нито една,нямах и апарат тогава хубав,но ще опитам в бъдеще да покажа чантите на някои от тези дами.Нети сега ми припомни това мое хоби,изрових я,снимах и ви показвам-скромна,фру-фру,вече поостаряла ,но със спомени...Нети,очаквам твоите критики!

5 коментара:

  1. На мен ми харесва. Става и сега:)Много е свежарска!

    ОтговорИзтриване
  2. От мен нямаш никави критики ,чакам за видя друтите модели*шиеш много добре

    ОтговорИзтриване
  3. Е-е, критики не чакай! Страхотна е! Може би единствено дръката бих уплътнила с въженце вместо вата, но не бих казала, че това е недостатък на твоята, а просто въпрос на лично виждане.
    А за снимките те разбирам напълно. На мен допреди 7-8 месеца и през ум не ми е минавало нито да си снимам нещата, нито че ще има на кого да ги показвам.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодарности,Нети!Чаках с нетърпение мнението ти,вроятно ще направя нещо с въженце,като се пръкне изцяло идеята.И да знаеш-вече има поне един, в мое лице,със сигурност на когото да показваш творбите си!!!!Хубави,успешни дни!!!

    ОтговорИзтриване