23.11.2011 г.

Жълтата кутийка,,,и още...

Здравейте всички!



Не знам дали ще успея с коледната ,но това,което ви представям днес, е продължение на" дълга" тема, с цветовете на  дъгата,или за по-ясно,вижте тук.В поредното задание -моята кутийка ,съхранила слънчев спомен в лятно цвете.Условието-водеща-жълтата багра и перли,в добавка.Принципно много оскъдно ги употребявам в квилинга и доста се почесвах,докато намеря компромиса...Надявам се да си е струвало...
Радост и признание за мен е ,че в предишното задание-с оранжа,спечелих награда,с тази публикация и покана за гост-дизайнер,в следващото задание-със зеления цвят!
Да не пропусна -благодаря на всички,за коментарите към пачуърк композициите,в предишния ми пост!!!Очаквах и критики,защото за първи път показвам неща от тази област и защото,следейки "харесванията "във фейса,май моите виждания се разминават с там показаното...Но все пак ще очаквам и оценката на журито!Приятна вечер на вас и бъдете здрави!!!

11 коментара:

  1. За кутийката мога да кажа само едно - съвършенство! И да продължа все пак, не мога да съм толкова кратка. Съвършенство от цветове, от елементи, от прекрасно вградени перли, от послание! Успех!
    Честита награда! Определено я заслужаваш!

    ОтговорИзтриване
  2. So beautiful box, so sweet colors and great quilling!

    ОтговорИзтриване
  3. Отново прекрасно творение- не знам с какви размери е , но е като едно малко бижу!Честито за наградата и успех като гост-дизайнер!

    ОтговорИзтриване
  4. what a beautiful creations have you made ​​quillings I love your work!
    Greetings Baukje

    ОтговорИзтриване
  5. Не мога да не ти се възхищавам ! Кутийката ми грабна окото , напълни ми душата - знаеш...моите цветове! Уникален творец си ти! Радвам се на успеха ти, заслужаваш го! И ти жилая още много, много.....

    ОтговорИзтриване
  6. Честито и от мен! Напълно заслужаваш това, което ти се случва! Толкова си талантлива!!!И се радвам заедно с теб, че има кой да оцени творчеството ти!!!А за кутийката - съвършенството струи от всякъде! Какво повече да кажа? Поздравления?

    ОтговорИзтриване
  7. Кутийката е прекрасна, толкова е изящна!
    Честито за наградата! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ето ме тук, макар рядко да пиша своите коментари, това не е защото пропускам нещо, а просто намирам за излишно да коментирам , докато се уча от теб!
    Кутийката е истинска свежест,при все че не харесвам тази техника, а за наградата - честита! признанието малко по-малко намира при кого да отиде.
    За участието ти в еко конкурса - поздравления за работите ти. Стил и знание виждам в тях. Харесват ми много 2 от твоите неща, и едната е тъмната гора от миналия пост. Няма да крия, че ме впечатлиха силно и други участници в конкурса. Има изключителни попадения, не намирам твоите пана за по-слаби, но вярвам, че имаш по-добри идеи от показаното до тук , и чакам да изплуват. Струва ми се, че имаш какво повече от доброто до тук...да покажеш и то вероятно ше да е най-доброто. Респект!

    ОтговорИзтриване
  9. Биси, имаш наградка в блога ми! Ела и виж!

    ОтговорИзтриване