29.01.2012 г.

Painted by me...and for you


Поздрави в студената неделя!!!

Включвам се в уюта и топлината на  зимното  предизвикателство на Елшите,с желание да зарадвам   някого...Обещаното преди,ще го изпълня...признавам с много закъснение,простимо,ще ми се...! Тези зимни акварели се надявам да го сторят...Не успях да се включа в поредната размяна...и макар тъй много да сте вие, чиито творения определено допринасят за моя душевен уют,позволявам си да отвърна с този малък жест и отношение...
1
2
3
4
5
6


Като техника не се повтарят,няма как да ги объркате,но все пак за улеснение,ги номерирах.Ако  някоя желаете ,начина го знаете-оставете коментар,или просто номера на рисунката и...пратете на имейла ми адреса си.Хубав ,уютен и топъл ден ви желая!!!






11 коментара:

  1. Ооо,невероятни са! Успяла си много осезаемо да отразиш тази зимна магия, която ни заобикаля от няколко дни!Нямам представа каква е инициативата и какво си обещала, но и аз искам да притежавам един такъв акварел, ако е възможно. Фаворит ми е №1. Чакам с нетърпение още от зимните ти вдъхновения!Гуш

    ОтговорИзтриване
  2. Oooo,невероятни са!Ако наистина ще ги подариш аз с огромно удоволствие ще отворя едно местенце в моята размяна.Всички са прекрасни но се влюбих в третия.Повярвай ми аз тук цял след обед се мъча с акварелните моливи да оцветя една феичка,а при теб нещата изглеждат сякаш са станали без усилие.Разкошни са!

    ОтговорИзтриване
  3. Приказни и много въздействащи ,с радост бих се наслаждавала на един от тях.Всичките са страхотни ...,но 4 ми е най-най..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много красиви рисунки. И аз не зная за какво става въпрос, за някаква размяна ли. Но последната например ми допада много. Слънцето ми прилича на цвете:)и носи много настроение!Биси, поздрави и хубава вечер!

      Изтриване
  4. Биси, всички са страхотни, поздравления за таланта! Бих била щастлива да притежавам всяка една от тях!

    ОтговорИзтриване
  5. beautifully colored and very beautiful I love your work
    Greetings Baukje

    ОтговорИзтриване
  6. И аз - може би.....четвъртата

    ОтговорИзтриване
  7. Биси,невероятни са всички,истински произведения на изкуството,напълни ми очите тази сутрин,благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  8. Наистина са невероятни!

    ОтговорИзтриване
  9. Бисе, не оставам коментар за да ми пратиш... оставам защото единствено при теб съм виждала такава красота в мини акварели. Изобщо и тези и предишните картички с тази техника са ми абсолютен фаворит... И ако някога имаш време, напиши малко повече за тяхната направа. Поздрави талантлива приятелко.

    ОтговорИзтриване
  10. Ах, колко са красиви! Още когато ги видях, без да съм прочела, щях да те помоля да ми изпратиш N 2. Поздравявам те за красотите, които твориш!

    ОтговорИзтриване