1.11.2011 г.

Благодарности в комплект

Творческо вдъхновение и удовлетворение на всички ,които искат да бъдат "събудени" и да споделят красотата,в днешния хубав ден...и вечер!!!
Благодаря ви за отзивите в "Картичкофурии представя...",писах там по-подробно!!!
Благодарна съм на децата,които ми подариха този разкошен букет на Димитровден и мой рожден,те заслужават моята всеотдайност... и го споделям с вас!
А сега ви показвам творенията,с които ще участвам в една местна благотворителна дейност,както и в КФ-90"Картички-комплект":
Познатите ви акварели,от рисуваните серии"Пейзаж"



Не съм забравила,макар и много забавила!,обещаното на приятели и подаръчета от рождения ми ден!В следващата публикация ще научите...А сега-хубава вечер!!!

12 коментара:

  1. Ох,че са хубави! Те са да си ги сложиш в рамка и да гигледаш всеки ден!Завиждам за умението!

    ОтговорИзтриване
  2. Congratulations beautiful pendants and beautiful colors, I love it!
    Greetings Baukje

    ОтговорИзтриване
  3. ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!Страшно ми харесват тези акварелни годишни времена :) Наистина се заслужава човек да ги сложи в рамка :)

    ОтговорИзтриване
  4. Умението да рисуваш ме респектира много! Страхотни са - коя от коя по-хубави!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни акварели! Обожавам тази техника !Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Акварелите са невероятни!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотно! Искрено и благородно ти завиждам за рисувалните умения...моите се свеждат до оцветяване на картинки, а май и там не съм много добра...И да си кажа - последната ми е фаворит ;-)

    ОтговорИзтриване
  8. Биси, уникална личност си ти - отново ти се възхищавам...Картините ти са просто пленителни! Всички ми харесват, но и на мен последната ми е фаворит!

    ОтговорИзтриване
  9. Талантлива си ти, много!Това е поредното ми задоволство от твоите красиви творения! Успех ти желая занапред във всяко начинание! Мога само да се уча от теб и ти благодаря, че споделяш резултатите от вдъхновителните ти дни и нощи! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит рожден ден на патерици! Мислех да ти пожелая много творческо вдъхновение, но като разглеждам тези удивителни пейзажи, виждам, че вдъхновение не ти липсва. Напротив, ти цялата си вдъхновение. Затова ще ти пожелая здраве. Здраве и много време за творене!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни! Не мога да им се нагледам!

    ОтговорИзтриване
  12. Честит празник и от мен. Безчет искрици обич и красота на всяка крачка ти желая. Поздрав от мен.

    ОтговорИзтриване