29.11.2011 г.

Quilting ...again-2

Здравейте!
Това са последните две творби,с които участвам в ЕКОконкурса.Приключвайки с подготовката,ще ги изпратя за изложбата...и ще чакам резултатите.Тези от вас ,които са от София и могата да я посетят,когато му дойде времето,ще видят всичко и наживо и ще оставят своите предпочитания...Ето ги и тях:

1."Вдишай...издишай"/
Ние сме свързани с всичко,около  нас ...

Плат,найлон,цип,машинен бод
2."Имало едно време..."
Искам приказка с щастлив край...

Парчета плат,куилт и мъниста
На всички вас приятен остатък от деня и спокойна вечер!

9 коментара:

  1. Страхотни идеи и изпълнение!Поздрави!Успех в конкурса!

    ОтговорИзтриване
  2. Отново чудни творения! Успех в конкурса!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни творби,на живо ще са още по- приказни, жалко ,че не мога да ги видя и насладя.

    ОтговорИзтриване
  4. Отново красота! Пожелавам ти да изживееш най-хубавата приказка и тя да има щастлив край!

    ОтговорИзтриване
  5. Страшно ми харесват нещата, които твориш и с тази техника. Например втората творба - Имало едно време..., бих я купила за себе си, много е зареждаща с тези цветове и отделните подробни части.. :)
    Картичките с елхичките също са страхотни!
    Желая ти успех и с тях, и с куилт-творбите!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми харесаха! Наистина втората е приказна! Но тук искам да спомена, Бисинце, че в по-долен пост имаш една бяла елха!Е, тя направо ме разби! Супер, много, мега ми хареса! Голяма прегръдка и спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми харесва Биси! Ти си творец с главно "Т"
    Поздравления!
    Имаш наградка при мен, заповядай - ти си едно от моите вдъхновения по всяко време!
    Чакам те да си я получиш!
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасни са ти творенията! Малко късничко ги виждам, за да отида на изложбата (от София съм), а страшно много обичам такива неща - пачуърк, парцялени кукли, ръчно изработени картички, бижута и... каквото друго се сетиш, което да е ръчна изработка. Моля те, следващия път като участваш някъде да споменеш датата и мястото, а аз обещавам, че ще намирам време да влизам по-често и да проверявам :)

    ОтговорИзтриване