26.05.2012 г.

За абитуриенти



Привет!
Както винаги някой приятел се сеща в последния момент за нещо"по така"...в случая- картичка за момче- абитуриент.И да е изчистена...Аз добавих доволно символични знаци-шапката с пискюл,много актуална,свитък,с пожелания,или бухала и оранжевия цвят... и то в два варианта,за всеки случай...

В кутията с мъдрата птица може да се сложи и друг подарък,освен пожеланието
Ще ги покажа и в One Stop Craft Challenge-For the boys
Преди време,друга моя приятелка си поръча поканите за празненството на щерката в този вариант:

Тук всичко бе съгласувано-цвят,форма,вариант:


Това е от мен.Ако празнувате,или просто почивате-приятни моменти ви желая!!!

13 коментара:

  1. Ах, че сладко бухалче! Успя да ме усмихне!

    ОтговорИзтриване
  2. Както винаги оригинална идея и перфектно изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  3. Оригинално, стилно и красиво! Поздрави, Биси! Хубав и усмихнат ден:)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни неща си сътворила! Бухалчето е много сладко :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна е картичката! Рядко подобна тематика ми е интересна, заради монотонността, но твоята трактовка е просто уникално и прекрасно изпълнена, и под формата на картичка, и под формата на кутийка .. Но не съм и изненадана от това :))

    ОтговорИзтриване
  6. :) Това бухалче гледа много мъдро. И картичката много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  7. Lovely card! Thank you for joining our challenge at OSSC this week! Good luck!
    Hugs, Svit x

    ОтговорИзтриване
  8. Биси, очите ми останаха в твоята картичка и в кутийката към нея..Страхотно изпълнение! Много твое... Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  9. Бухалчо е много готин и идеен, а в комплект с картичката са страхотна изненада :)

    ОтговорИзтриване
  10. Супер са. Бухала е с такъв неподправен чар и така се допълва с красивата и изчистена картичка, че направо ми се прииска и на мен да ми подарят такива (нищо, че бала ми беше 1999г. ;о)))А подаръчетата са много оригинални и ценни с тази снимка на тях. Супер са!

    ОтговорИзтриване
  11. Бисе, поканите са прекрасни, но Бухалчо и оригиналната картичка прооооосто няма как да не оберат заслужени овации!

    ОтговорИзтриване
  12. Силно впечатлена съм от всичко, но кутийката с бухалчо е адски оригинална и изпипана! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. This is a fabulous card (I love Owls) never made a grauation card myself & you have done a great job with this one, thank you for joining in with us at OSCC. Janet

    ОтговорИзтриване