23.07.2010 г.

"Приказка от Майсен"


Строежът на старите сгради,носещи особен дух,аромат,историята на камъните,музиката на органа в катедралите,това ме замайваше преди много време,когато бях в Германия,още нямаше и помисъл за перестройка,рухване на стени и т.н.Вятърът на промяната беше в душата ми-високите стрели на готиката,красотата на малките градове-Ваймар,Ерфурт,Майсен...,великолепието на Сан-Суси и Дрезден...приказка,като от Братя Грим!
Затова и реших картичката ми за КФ-26 да бъде като илюстрация от приказка,приказка за 1000-годишния Майсен,в който Времето го нямаше

5 коментара:

  1. Това се казва бърза реакция :). А картичката е възхитителна! Рисуваш невероятно! Надявам се в бъдеще да покзваш повече рисунки!
    За съжаление доколкоте ми е известно, според регламента с една картичка имаш право да участваш само в едно от картичкофурийските предизвикателства, но тук думата имат дамите списващи блога.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,Нети!Помолих да я изтрият от списъка,грешката е моя!Ще добавя други неща.

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина много съжалявам, но пък нямам търпение да видя с какво ще се включиш :). Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е хубава!И някак мистична и призрачна."Говори" много.
    Благодаря ти за участието:)

    ОтговорИзтриване