18.11.2010 г.

Нещото от нещо



Нещото-това са кашпите за красиво "облечени" малки саксийки с цветя,направени от нещо-обикновени ,пластмасови,или метални кутии от консерви,както и една ваза за сухи цветя ,направена от кратуна,с няколко отвора,за повече варианти в аранжирането, в която се кипрят рози от есенно обагрени листа на дюля.Всички те са някои от вариантите,които съм показвала преди,но не по конкретна тема и се надявам това да не е проблем за участие в играта на Arty-mark"Нещо от нещо".

8 коментара:

  1. Страхотни! Кратунката особено много ме плени! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много оригинални идеи! Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Интересни нещица:)))Поздрави, bearkis:) Ima ли нещо, което да не правиш:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Е, просто нямам какво да кажа - невероятни са!

    ОтговорИзтриване
  5. Биси...страхотно...точно за тези кашпи си мислух и аз! Чудесно, че ги показваш и споделяш!

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошни са до една! Много, ама много ми харесват!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни са кашпите, кратунката ме впечатли особенно много .Страхотни са ! Браво Бисе и ти благодаря ,че участваш в играта.

    ОтговорИзтриване