22.01.2011 г.

Сърдечни послания




И още сърца за Игра№10 на Arty-mark

9 коментара:

  1. Страшно оригинална картичка, много ми харесват накъсаните краища и самите сърца с квилингови елементи около тях!

    ОтговорИзтриване
  2. Както винаги когато има текст,човек се зачита... какво пише ?:-) Привлича вниманието и е много ефектна. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. колко влюбено сърчице,червено и вярно!

    ОтговорИзтриване
  4. Бearkis,много оригинално !!!!Супер Валентинка:)♥♥♥

    ОтговорИзтриване
  5. Биси, чудесна картичка-валентинка! Поздравления - желая ти успех в играта!

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошна картичка, много романтична и нежна! Куилинг елементите, които си вложила са страхотен завършек на цялостната комбинация!

    ОтговорИзтриване
  7. Ей това с изкъсването много трудно ми се получава, а при теб изглежда красиво и постигнато с лекота!Не мога да отмина мълчаливо и красивия надпис-по някаква случайност и аз използвах същите две думи, но при теб изглеждат прекрасно!(Не поглеждай надписа при мен, че ще трябва да сложа емотиконка с изчервяване от срам)Като те гледам как красиво пишеш, си мислех, че можеш да изработваш такива надписи и да ги оставяш в магазинчетата - онлайн :)- на мен само идеи ми искай :)
    Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря на всички!Лара,идеята ти е чудесна,много ти благодаря,не съм мислила,че някой може да иска да ползва моя шрифт...

    ОтговорИзтриване