18.07.2011 г.

Пикник с Van Gogh

Привет на всички!
"Натюрморт с Ван Гог"...,или моите "пренаправени" неща-нестандартно плетиво





-хартиени кошници,доста добре познати вече, сред любителите на handmade ,еко,рециклиране и т.н.В случая плетени от вестници и декорирани ,според предназначението.Едната вече показвах,заедно с шала-гердан.Кошници,кошчета за джунджурии,кашпи за цветя...идеи много,при това-без да натоварваме семейния бюджет,както се казва...Ще се радвам да прочета вашите коментари и мнения,да видя творения-също!!!Приятен ден!

8 коментара:

  1. Чудесни са всички,но най ме грабна кошчето със слънчогледите, направо е прекрасно! Наистина ли са от вестници?

    ОтговорИзтриване
  2. Супер! Изобщо не подозирах, че не е ратан! Справила си се блестящо!

    ОтговорИзтриване
  3. Биси, а как става това с вестниците или е тайна:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Биси, направо майсторите на ратанови творения могат да ти завидят на пецизността ! Удивинелни са всичките, майстор от класа си! Поздравления!
    И на мен кошчето със слънчогледите ми взе акъла...Абе ...няма какво - човек на изкуството!

    ОтговорИзтриване
  5. Прелестни са! Обожавам кошници и панери, но не знам дали бих имала търпението да ги майсторя... Поздравления, Биси, страхотни неща си сътворила!

    ОтговорИзтриване
  6. Поздравления,кашпите и на мен са ми слабост,но не знам дали бих се пробвала в това начинание,мисля си че е доста трудоемко,но ти си постигнала съвършенството!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодарности,момичета!Не очаквах толкова хубави отзиви,аз съм още в началото...трогнахте ме!
    Деni-наистина са от вестници,може да се ползват и списания и рекламни брошури,радвам се ,че правят такова впечатление;
    Те4е-благодаря!!!,
    Iva-пробвай,ще ти хареса,не е толкова трудоемко,само иска "усвояване" на материала,
    Green-Eyed Girl-установих,че в мигове на нервно напрежение,каквто не ми липсваше напоследък, плетенето действа отморяващо.Както впрочем всичко,което е близо до красотата...
    Данче,ти просто ме хвалиш повече отколкото заслужавам,знаеш.че твоят поглед е важен за мен!Благодаря отново!!!
    Цвети,не етайна какс е прави,аз не си спомням
    къде точно надничах,май повече в руските сайтове,те самайсторици,ако искаш,ще ти пратя нещо,само да потърся,въпреки,че най-добре се научава с личен опит...Хубави дни ви желая!!!

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятни са! Просто невероятни! Вече след като разбрах от какво са направени, ред е да питам - как са оцветявани и подсилвани? Вестниците не са ли твърде меки?
    Изглеждат просто съвършени! Искрено ме прехласна:)

    ОтговорИзтриване