9.03.2014 г.

Декупаж / Decoupage


Страстта към декупажа е споделянето днес...към новия живот на старите предмети,с които трудно се разделям...или възможността да "изпеят песента си на нов глас" .Някои още не са се представяли в блог-пространството,но повечето сте ги виждали-
ТУК ...
и ТУК
Сега реших, да дам знак за присъствие и в блога, което времето усърдно ми изяжда.И възможността е с участие във
Второто декупажно предизвикателство на Картичкофурии-"Нов живот за старите предмети"


Любимият, ми шаби стил...в един буркан:
както се казва
"преди"...
...и "след"...:
Загатвам само възможността, да се трупат в него бижута, панделки, дантели, крафтърски дрънкулки всякакви...За туршии-буркани бол, виж, за джунджурии никога не са достатъчно!
Преобразен е с акрилни бои, салфетка, състарен и с дантелен елемент, за разкош...
Пожелания все "с пълно да се срещаме" и хубав неделен ден на всички!!!

8 коментара:

  1. Ей, шаби-кралице, какво появяване само! Останах без думи и съм страхотно впечатлена. Бурканът ти е ретро мечта. Повече от разкошно, браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. ShMeee...приятелко, само ти можеш да ме разчувстваш така!!!Благодаря ти, полсакана съм!!! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Биси, липсваш ми :) радвам се че се появяваш с такава чудна прелест, навяваща спомен на отминали красиви времена...не бих имала против да я напълня с туй онуй :) пък било и то само със спомени!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно преобразяване на буркана!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно! Прекрасная работа!

    ОтговорИзтриване
  6. Възхитена съм от този блог! И много се радвам, че попаднах тук! Занимавам се с декупаж и разни други "нещоправения" във всеки свободен миг и е удоволствие да срещнеш сродна душа :) Бисерка, записвам се да разглеждам всяка нова публикация:) Ще се радвам, ако наминеш покрай моята страничка :)
    Пожелания за хубава творческа вечер!

    ОтговорИзтриване