23.01.2011 г.

Каре




С поздрав,за КФ-№49"Карирана картичка".Приятна вечер!

8 коментара:

  1. Влюбих се от пръв поглед в тази картичка :-) Много е красива и стилна. Прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна е! Много ми харесва панделката!!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е! Много красива!

    ОтговорИзтриване
  4. Макар че не съм голям фен на карето, картичката ти много ми харесва. Композицията, цветовете, които си избрала и не на последно място разкошния калиграфски надпис :)

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошна е!Много харесвам картички само с надписи. Станала много елегантна и свежа с тези цветове.

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна е! Много е красива :).
    Отдавна не бях се отбивала при теб и виждам колко много съм пропуснала :). Необичайни и интересни неща създаваш, както обикновено :).

    ОтговорИзтриване
  7. Панделка, копченце, каре - супер комбинация! Поздрави, Bearkis!!!!

    ОтговорИзтриване