10.08.2010 г.

Какво направих от...









Идеята да се рециклира.преправя,поправя,вдъхва още живот на старото,или каквото и да е ,отдавна съм прегърнала,така да се каже,но сега,като ме зачопли около картичките ,с тази тема на фуриите, намерих малко време да ви покажа едни от моите нещоправения в друга насока-как да облечем цветята.Не твърдя,че съм открила колелото,но ако е нещо,това е моето"колело",или по същество-
не изхвърлям стари ,или просто изпълнили първоначална функция, кутии,метални,пластмасови(каквито и да са,стига още да са здрави-сухо мляко,сладолед,консерви),а им намирам нова "работа"-служат за кашпи на малки саксии(кофички от мляко),в които набързо нещо е боднато.А като отеснее-друг се пъхва там.
Отдавна съм ги правила,вече са ветерани,идеите не са изчерпани,само временно стихна тази дейност.До някой ден...т.е.търпи развитие.Ето ги и тях,облечени в листа,канап,клечки,оцветени,или оставени с естествените тонове на материала:листа от царевица,канап оцветен,клечки от стара щора,мъниста от сухи стебла,...Надявам се да съм била полезна,не защото е модерно,а просто е практично...и красиво!!!

4 коментара: