5.08.2017 г.

"Елегантна простота" / "Rustic elegance"

Като дете много обичах разходките с дядо, из корията !Винаги домъквах у дома  жълъди, шикалки, къпини, камъни ...И някой стрък памук, но само от недораслите, които той ми разрешаваше, да не става другото зян, и трудът на хората, от ширналите се, наоколо,  памукови полета!Цветове и миризми, които пълнеха  детската ми душа и все ще ги помня!И допира на бяла мекота, разпукваща се от малките, напечени гнезденца!
За Любовта ми е думата!!!





Цветята, в  картичката, са от памучна хартия, подарък от приятел!!В гнездо от мек плат и дантелена нежност, върху топлия , дървесен цвят, и РУСТИК стил, който много обичам(по причина на всичко изброено, по-горе) ! Тя, картичката беше в поредната забава на "Познай автора"(сега вече разбрахте, защо "памук" :) :)  и ще гостува в 
Щурото предизвикателство-"Елегантна простота" , след това , ако е речено, може да се явне и на някоя сватба! Наздраве за Любовта, която и където и да е,  Тя!

4 коментара:

  1. Цветовете и миризмите и аз още ги помня, и аромата на горяща дървесина-обожавам я. И аз винаги мъкнеш по нещо от разходките ми на село(и досега го правя), а най-много обичах да прекарвам времето си на дядовия тезгях и да майсторя нещо с дърводелските му инструменти- било то дори само да закова някое пиронче или да си издялкам лодка от борова кора.Прекрасно е!Като всичко останало, което сътворяваш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!Освен горящата дървесина, още нещо, по което си приличаме-обичах да кова и дялкам :) ; баба все казваше"туй дете, не носи рокли и все с мъжки работи се занимава"!Вдъхновено лято ти желая!

      Изтриване
  2. Стилна, елегантна и носеща много любов е тази картичка. Благодаря ти, че я сподели с нас в The Crazy Challenge.
    Искра

    ОтговорИзтриване